Google+  
Resultados 1 al 3 de 3

Tema: Actualización no oficial 3.1 para K2 y DX

Dar gracias
    195
    Gracias Recibidas: 1.279

Actualización no oficial 3.1 para K2 y DX

Si alguno teneis por ahí un K2 o un DX, la gente de mobileread ha estado trabajando en una posible actualización a la versión 3.1. Está en beta pero parece que funciona bastante bien. Es obra de yifanlu. Creo que el inglés se entiende bastante bien.

I have managed to get the Kindle 3.1 software to run on a Kindle 2. Unlike what I expected, the software runs fine with no slowdowns (it is slower then the K3, but on 2.5.8, it is also slower). I've tested the internet browser, pdf reader, audiobook reader, etc. Everything works just as it does on the Kindle 3.

There are TWO things you can do to help test.

Kindles
    If you have a broken/unwanted Kindle that you can donate for science, PM me. I'm looking for K2i, DX, DXi, DXGs.

Beta Test
    You can also help beta test the packages. Installation directions are found in README.txt. Recovery directions are also in there. With my custom kernel, you do not need TTL access to recover from most errors. This also makes your Kindle mostly brick-proof. Please post the logs found in the output folder after you use this even if everything went well.

YOU MUST PROVIDE ME WITH LOGS IF YOU WANT HELP/SUPPORT, OTHERWISE I HAVE NO IDEA WHAT'S WRONG!!! (sorry about the annoying text, but NOBODY seems to understand this fact.)

Confirmed Working
    Kindle 2 US
    Kindle 2 International
    Kindle DX US
    Kindle DXG

I need someone to test Kindle DX international.

Known Bugs
    -Sound fuzzy sometimes
    -Active content doesn't work

Demo
    http://www.youtube.com/watch?v=OMFIYSGLz4M

Changelog
    1.0:
    -Same as beta 4, just removed the beta.
    Beta 4:
    -Better logging, all output redirected to log
    -Better "save old files" method. Using the rsync --delete option instead of taring up old files and copying them back. Should save some time.
    Beta 3:
    -Using rsync instead of cp for better memory management and speedups in the update maker
    -Fixed no 3G bug on DX
    -Fixed no USB bug on DX
    -Fixed web browser on DX
    -Removed "NO_TTS" option, no longer needed
    Beta 2:
    -New package generator, allows easy extendibility
    -Factory reset on first boot
    -Fixed some bugs
    Beta 1:
    -Initial release

Download
    http://yifan.lu/p/kindleupdater
    Retirado en la paz de estos desiertos, con pocos, pero doctos libros juntos, vivo en conversación con los difuntos y escucho con mis ojos a los muertos. (Francisco de Quevedo)
    Fairy Tales are more than true; not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten (G.K. Chesterton)

2. Los siguientes 5 usuarios le agradecieron a Smoit por Post util:

Dyordedgar (08/10/2012),fvallad (06/01/2014),germanor (08/10/2012),judas price (08/10/2012),PhotoniKO (08/10/2012)

3. Por AMMiguelez

==Espacio publicitario reservado para promocionar libros de autores registrados en forokd.com 3 meses gratis. Si eres autor de ebook, contacta con ADMIN ==
    Hombre judas price está desconectado Gurú Mi eReader: Kindle Keyboard wifi - Paperwhite2 - Inves
    Autores Favoritos: Stephen King, Joe Hill, Santiago Posteguillo.
    Libros Favoritos: "El traje del muerto", "Cien años de soledad", "Las legiones malditas" Buscarlo en amazon.es
    Último Leído: "Memento Mori" de César Perez 8,5/10 Buscarlo en amazon.es
    Leyendo: "El océano al final del camino" de Neil Gaiman Buscarlo en amazon.es
    Dar gracias
    4.663
    Gracias Recibidas: 5.245

Re: Actualización no oficial 3.1 para K2 y DX

Gracias Smoit.

Seguro que es interesante para la gente con estos lectores.

Yifanlu es toda una garantia y referencia en la scene.
    Para colaborar con el foro sólo tienes que marcar este link »» http://www.amazon.es/?tag=forokd-21
    como favorito en tu navegador habitual.

Mod propiedad de Me!
    JudMe!

PhotoniKO está desconectado Gurú Mi eReader: Kindle Paperwhite 2 WiFi; Kindle Touch 3G; Kindle Keyboard 3G
    Autores Favoritos: J.R.R. Tolkien; Isaac Asimov
    Libros Favoritos: El Silmarillion, El hobbit & El Señor de los Anillos - J.R.R. Tolkien Buscarlo en amazon.es
    Último Leído: La sombra del águila - Arturo Pérez-Reverte Buscarlo en amazon.es
    Leyendo: La cruz de ceniza - Fran Zabaleta & Luis Astorga Buscarlo en amazon.es
    Dar gracias
    6.632
    Gracias Recibidas: 8.769

Re: Actualización no oficial 3.1 para K2 y DX

Gracias Smoit.

Lástima no tener un KDX para mariconear un rato con él :ag:
    Mis lecturas: 2015 // 2014.